BetterATTRIBUTION

Lepsze dane. Lepsze wnioski. Lepsze decyzje

W końcu dowiesz się co faktycznie działa na Twojej stronie

W końcu dowiesz się co faktycznie działa na Twojej stronie

Wiele komponentów wdrażanych na stronie (m.in. banery, pop-up'y, social proof czy exit intent) w teorii ma na celu poprawę konwersji. Ale czy wiesz co faktycznie ją poprawia, a co rozprasza Twoich użytkowników?

 

Dzięki rozwiązaniu BetterAttribution poznasz szerszą perspektywę - dowiesz się w jaki sposób i z jaką skutecznością poszczególne komponenty wpływają na sprzedaż, co pozwoli Ci zadecydować jakie funkcjonalności rozwijać, a jakich się pozbyć.

Unikalny framework Data Layer

Dzięki naszemu doświadczeniu opracowaliśmy unikalny, generyczny framework Data Layer, dzięki któremu w prosty i przejrzysty sposób mierzymy kluczowe interakcje - wyświetlenia oraz kliknięcia. Te informacje pozwalają nam dowiedzieć się z którymi komponentami użytkownik miał styczność na swojej ścieżcę konwersji.

Big Query

Zebrane za pomocą Google Analytics 4 dane agregujemy przy wykorzystaniu Google Big Query co pozwala nam modyfikować model atrybucji w zależności od potrzeb i specyfiki biznesu, np okno przypisania konwersji możemy zawęzić do tej samej sesji co interakcja lub rozszerzyć do dowolnej liczby dni.

Dwa rodzaje atrybucji

Nasz model zakłada mierzenie skuteczności każdego komponentu oddzielnie (konwersje wspomagane) oraz wskazuje który bezpośrednio przyczynił się do konwersji na stronie (konwersje bezpośrednie)

Grupa kontrolna

Badanie wpływu poszczególnych komponentów nie miałoby sensu bez wdrożenia grupy kontrolnej, która w tym samym miejscu nie otrzyma oczekiwanego contentu. Pozwala nam to określić czy dany komponent faktycznie daje znam wartość dodaną i zwiększa konwersje, a może jest wręcz dystraktorem i lepiej go usunąć ze strony

Success story

success story

Success story

Wspólnie z Persooa wdrożyliśmy nasze rozwiązanie dla wszystkich kampani Synerise na persooa.shop. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej jakie wartości biznesowe daje nasze rozwiązanie dla tego typu działań na stronie

W pełni generyczny i skalowalny model

Nie potrzebujesz zmian przy wdrażaniu nowych komponentów. Wystarczy, że obsłuży je Data Layer zgodny z dostarczonym do Ciebie standardem a dane będą zbierane i agregowane bez potrzeby żadnej ingerencji

Całkowicie automatyczny raport

Raz skonfigurowany raport będzie odświeżał się w pełni automatycznie w sposób ciągły. Na bieżąco będziesz mógł monitorować wpływy swoich działań na stronie

Elastyczna atrybucja

To Ty wyznaczasz kryteria atrybucji. Możesz skrócić lub wydłużyć jej okno oraz przypisać odpowiednie wagi dla poszczególnych interakcji

Wsparcie developerskie

Nasz zespół ma olbrzymie doświadczenie we wdrażaniu Data Layer na różnego typu stronach. Jeżeli potrzebujesz wsparcia w wymaganych pracach developerskich zapewnimy Ci je w 100%

Napisz do nas

Pozostało znaków:
2000